Kolla på en film sen sova

Nu ska jag kolla på en film som heter så mycket som
Death Defying Acts



Sen ska jag sova, om jag inte somnar till filmen.
Men jag brukar inte kunna göra det om det inte är en jätte tråkig film... Får se om det är bra =) Hoppas det för nu har jag inte sett en bra film på huuur länge som helst.

♥God natt♥

Uppdatering av filmen:
Allvarligt? Kan jag inte ladda ner en enda bra film eller? Alla suger ju och alla i filmen hade jätte konstig och ful skotts brytning... Nä, vad var meningen med den här filmen undrar ju jag dåra... Negga pegga, men nu är jag trött på att se dåliga filmer haha. God natt.

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0