Kvällen!

Jag har inte tränat än och kl är lite över 18... Så jag tänkte sätta igång med det nu =) Sen ska jag duscha och fixa iordning mig för senare ska vi ut med Tannia och Waldo på krogen. Jag tror att flera från Oscars klass ska med också...

Idag har jag läst på jordbruksverkets hemsida för att få reda på allt jag behöver för att min myra ska få komma tillbaka in i Sverige :) Hon behöver inte så mycket eftersom hon är rabiesvaccinerad och allt sånt redan. Men hon ska avmaskas och lite kontroller hos vetten här, fattar inte bara hur man ska göra med alla papper för dom står bara på engelska och svenska, dom här kan ju inget av dom språken. Men oscar får väll översätta till dom eller nåt.
Sen var det en sak som jag inte fattade så jag måste maila dom och höra om det, annars verkar allt lungan!

Nu ska jag sätta igång med träningen så jag hinner med allt.
Nu sa Oscar på msn (ja vi sitter i två olika rum och han skriver på msn när han vill nåt) att vi ska åka kl åtta (?) 1 timma och 40 minuter kvar. Hur ska jag hinna dååå liksom? Men det ska gå för jag ska träna, så nu börjar jag =)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: syster madde

vad duktig du e som tränar så bra varje dag. när jag e ledig från jobbet är det massa ansra saker som dyker upp som gör att jag missar träningen heeeela tiden! jag e lite småstressad inför sommaren nu...... detta kommer inte sluta gott... tyvärr...

kan han inte ens ta tiden att gå in i rummet du sitter i för att säga vilken tid ni ska åka kan han fan ta sig i röven tycker jag!

Pyss å kram min bästa tjej!

2008-05-25 @ 03:00:22
URL: http://tantolsson.blogg.se/

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0