Laddat ner filmer!

Nu har jag laddat ner
One Missed Call
None

First Sunday

&
Untraceable (Utan spår heter den i sverige och jag tror att den går på bio nu)

Den sista ska tydligen vara lite åt SAW stuket... Hoppas den är bra =)
Men jag vet inte när jag ska våga se den bara haha.
Men jag hittar väll ett tillfälle när jag är uttråkad. Ska kolla på First Sunday idag tror jag.

Är regn och kallt här så det passar bra med en filmdag!
Nu är kl halv 2 och jag har inte ätit frukost än, kanske är dags nu ;)

Kommentarer
Postat av: syster madde

nej titta inte på såna hemska filmer...

2008-05-18 @ 23:37:37
URL: http://tantolsson.blogg.se/

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0