Liite Shoping kan göra mycket

Vi åkte till Portal idag för att handla mat på Jumbo då ser vi stora skyltar att hela Portal har REA!!!
Oscar visste tydligen om det men hade inte sagt till mig... =(
Aa jag kunde shopa lite snabbt bara för att Oscar måste plugga, så handlade vi massa nyttig mat och lite grejor till lägenheten.

Det blev bara 2 tröjor till mig som är helt vanliga bara men jag är på toppen humör nu, det håller väl tills jag har använt båda en gång. Sen är min shoping vila över igen! =)

Men det är TYPISKT att allt mitt smink ska ta slut samtidigt och nu, en månad innan jag ska hem, för jag vet allt jag ska ha där hemma men absolut inte här...
Så nu kommer det gå tusen pengar åt allt smink som ska inhandlas... Fast jag måste erkänna att jag tycker att det är roligt att köpa helt nytt smink =)
Och jag skämtar inte, ALLT är slut, just nu snålar jag på det sista sista... (kul att veta va? ;P)

Aja, nu ska jag ha nedladdningsrace av låtar till mig ipod... För vi flyttar in i lägenheten på Söndag och vi har inget internet och jag vill fylla min iPod, om jag klarar av det haha!
Jag ska ha en ordningsam träningsmapp, en kärleksmapp osv osv...
Älskar att göra iordning och fixa sånt, så det jag såg mest fram emot att inreda i hela lägenheten tyckte jag skulle bli Oscars kontor, fixa pärmar och mappar och sätta alla papper iordning mm... men nu vill inte han ha någonting annat i sitt kontor än skrivbordet!!!! KUUUL att sitta där i flera timmar och inte ha någonting där inne. Men han vill inte bli störd av något tydligen...
Jag har jätte ordning i min dator med allt i sorterade mappar och ingenting är rörigt...
Allt annat än vad det ser ut runt omkring mig annars, är så jävla stökig av mig alltid...

Aja, kom gärna med låtförslag så jag kan fylla min iPod =) All musik tycker jag om!!

Juste, nu dom senaste dagarna har jag vart depp på topp nivå här på bloggen. Jag har inte vart så deppig annars utan rätt så glad för vi har köpt massa nya saker.
Men nu ska jag ändra lite, nu blir jag bara gladare och gladare för vet ni?

Det är bara
1 ynka månad och 2 veckor kvar nu tills jag kommer hem till mina ♥♥ i svennet, fi fán vad kul och underbart jag ska ha med mina älsklingar =) =) =) Saknar så himla mycket.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Jordin Sparks feat. Chris Brown - No Air
Rihanna - Rehab
Madonna - Miles Away
Adam Tensta - Before You Know It
Cassie - Long Way 2 Go
Nicole Scherzinger - Happily Never After
Brit & Alex - Let It Go
Ne-Yo - Closer
Nicole Scherzinger - Who's Gonna Love You
Burhan G - Live Ur Life
The Veronicas - 4-Ever
Lil Mama - Shawty Get Loose
Ryan Cabrera - Say
Leona Lewis - Better In Time
Britney Spears - Hot As Ice
Madonna - 4 Minutes
Chris Brown - Forever
Flo Rida - Elevator
OneRepublic - Stop And Stare

Jaa det var väl några i alla fall ;)

2008-05-03 @ 10:30:04
Postat av: Sannita =)

Ååh.. Tack så mycket =)

2008-05-03 @ 20:05:53
URL: http://SannaSantana.blogg.se
Postat av: Mamma

Hur mycket tror du inte att vi saknar dig? Vi räknar dagar här i Svedala oxå faktiskt

2008-05-04 @ 22:12:20
Postat av: Anonym

Jason Mraz- i´m yours

2008-05-08 @ 12:06:01

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0