Lite shoping

Idag har jag som sagt varit i stan. När jag skulle sminka mig innan jag åkte blev jag så jävla suur för att det finns så mycket dåligt smink. Jag har köpt två nya fondations sen jag kom hit och båda suger!! Ena är som en hudkräm bara som stinker parfym så starkt att det känns som man får utslag i hela ansiktet bara man luktar på den.
Den andra blir som smuler eller typ suddigummskorvar om man smetar för mycket med den + att den är as svår att få jämn. Så i dag när jag sminkade mig med nr 2 och det blev heelt fult så kastade jag den och tog min reserv från Mac som är helt slut nu.
Jag skrek på Oscar: Nu tänker jag Skita i om du säger nåt när jag ska köpa en fondation för flera hundra, för jag tänker göra det ändå!!!
Han tittade bara på mig som att jag var knäpp i huvudet och mumlade, aha gör det då.
Ja det tänker jag göra också!!! skrek jag tillbaka.

Så det första jag gjorde när jag kom in till stan var att gå in på Fallabella och köpte mig en Fondation. Efter det har min dag varit toppen bra =)
Köpte två tjocktröjor från Billabong, en annan tröja och ett par skor. Nu ska jag nog inte köpa mer kläder här i Chile tror jag. Vill ha dom pengarna till i sommar.

Har kollat efter presenter idag men vet inte vad jag ska köpa.

Efter det åkte vi till Jumbo och storhandlade så nu skriker det nyttigt här hemma =)

Min mat och träningsdagbok får börja imorn. Det ända jag har och ska träna idag är en PowerWalk och shopping rundan. Mat intaget har ju varit lite katastrof, två rostade mackor till frukost och en bigmac & co till lunch/middag. Ska äta lite fil med Müsli senare.

Men imorn blir en nystart för nu har jag handlat massor med nyttiga grejor + att jag har köpt hårfärg idag. Så imorn blir det verkligen en ny fräsch start =) Färga slingor, träna och äta nyttigt.
Ska försöka lägga mig i tid idag, köpte mjölk som jag ska dricka lite innan jag går och lägger mig så jag somnar lättare.

Nu ska jag ladda ner en film, lägga in dom nya kläderna i garderoben, fixa lite fil och dricka mjölk sedan är det sängen och filmen som gäller.

Min dag har varit så bra den kunde ha varit, Shoping och när jag kom hem läste jag en sak som gjorde mig JÄTTE glad =) Kommer sova som en prinsessa inatt ;)


Så, nu fick ni 2 bilder som togs idag på mig också bara för att jag är glad idag =)

Kommentarer
Postat av: syster madde

weeii vad bra att din dag var bra!!!

och bilder gillar vi=)

2008-05-30 @ 01:21:28
URL: http://tantolsson.blogg.se/

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0