Lördag

God Morgon!
Kl är 11.30 och jag har varit uppe ett tag. Gick ut med Shamira på en gång när jag vaknade. När jag kom ut i trappuppgången sa städgubben (som alltid är där och pratar med mig) att det var jätte kallt ute och frågade om jag bara skulle gå ut med så lite kläder.
Han hade rätt, svinigt kallt var det och vitt på marken!!! Aa asså det hade ju inte snöat men gräset var helt vitt av frost men solen lyste och vindstilla så det var skönt ändå.
Jag har vinter nu, verkligen vinter och jag kan bara säga FFYYY vad det suuger!!!
Ni hemma i Sveriga har väl 28 grader eller nåt liknande, fy vad dåligt jag tycker det är, haha. Jag vill också sooola och bli brun :(

Nu sitter jag iaf med kaffekoppen och har precis ätit min frukost. Idag blir det hårdträning =) Drack inte mycket alls igår bara en as god flaska barriesgrej vet inte vad det är men god är den iaf =) Smakar typ svartvinbärssaft. Mums. Oscar drack en likadan fast med Mangosmak (min var godare). Ska nog köpa hem sånna till sverige å ha i sommar, för den jag drack är verkligen sommardricka =)

Aja, nu ska jag kolla på Bee Movie haha. Morgon film, känner mig nästan som ett barn som ska kolla på morgonbarnprogram.
(men Sandra kollade på pippi på dom sju haven förra veckan så det här känns lite okej)

Kommentarer
Postat av: mammi

ha ha, ja då känns din film mer ok, men Pippi på de sju haven är en himla bra film....:)

Ja vi har det fint här, vi var på Rosis land i helgen det var så mysigt, vi tog bl.a en tur med deras "nya" båt på söndagen och det var hur mysigt och varmt som helst, blev lite röd om näsan. Sandra tog ett dopp i Gömmaren, Madde skicka en liten filmsnutt till oss via sms.

2008-06-02 @ 16:27:44

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0