Madde på skype!

Okej, det finns en anledning till att min Syster fick smeknamnet Madde-puh (nalle-puh)
Hon tänker och tänker men det blir lite fel liksom.

Igår när jag pratade med henne på skype blev det en Madde-puh situation igen!

Madde,
-
Om två helger ska jag och Sandra Campa.
Jag, -
Aha, gud vad nära det låter nu, för jag kommer ju bara några dagar efter att ni campar då. Tänk, det är bara 19 dagar kvar. 10 dagar och sen 9 dagar, fattar du hur nära det är eller?
Madde blir tyst ett tag
(madde-puh, tänk, tänk, tänk)- Men vadå, då är det ju bara 1 vecka och 3 dagar kvar juuu!!!!
Jag, -
Vah? Madde, hur tänkte du nu? En vecka är på 7 dagar och det är 19 dagar tills jag kommer sa jag ju nyss.
Madde, -
(tänker yttiligare 10 sekunder) -Ahaaa, men jag tänkte ju att en vecka var 10 dagar haha.
Jag, -
Aa, men det blir ju ändå inte rätt, för det är 10 dagar + 9 dagar kvar, inte 10+3...?
Madde, -
Äh, skit samma, hahahaha!


Kommentarer
Postat av: syster madde

haaaa haaaaa haaaa

kul kul =/





mwn sån e ja!

tummen upp för mig!

2008-05-31 @ 00:57:08
URL: http://tantolsson.blogg.se/

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0