Min dag!

Idag har jag tränat och surfat på internet... Kul va?? Noo noo!
Aa men det var bra att jag tränade idag iaf!

Imorn ska jag åka och handla mat själv om Oscar inte har tid med det för nu har vi bara nudlar här hemma typ.
Nu har jag vart dålig på att äta frukt och sånt igen... Men det ska jag handla imorn.

Nu ska jag ta en dusch och sen käka, efter det ska jag ladda ner lite ny musik och sen blir det väll Scrubs och sängen som gäller.
Men jag måste ringa Oscar för vi har ingen frukost till imorn så han måste köpa det på vägen hem från skolan.

ses
puss puss


Kommentarer
Postat av: mamma

Sluta att köpa nudlar så kan ni inte äta nudlar. Nudlar innehåller inget annat en luft och vatten typ.

2008-05-14 @ 21:52:45

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0