Min kväll...

... Bestod av Mat och träning... As every day!
Men idag tränade jag som en tok, haha ett sent pass men det kändes tyyp som att jag skulle svimma efter så jag klunkade i mig vatten och stekte en hamburgare som inte var så himla god men den dög.

Jag har ingen lust att sova, vill kolla på Scrubs men jag orkar inte hämta hörlurarna (vet inte vart dom är), för Oscar sover och då måste jag ha hörlurarna för att inte väcka honom... Pallar inte!
Jag hade ju kunnat sitta i vardagsrummet för att titta om det fanns något att sitta på.
Det enda som finns där er ett batbord och fyra stolar. Alltså ingen soffa, skönt att sitta på en stol liksom...;)

Aja, måste gå och leta efter hörlurarna tror jag, för jag kan inte somna + att jag har nya avsnitt av Scrubs från säsong 7 som jag inte har sett =)

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0