Min träning!

Eftersom jag inte har haft internet har jag inte kunnat uppdatera er om min träning.

Men den här veckan har jag haft så tråkigt så jag har kört styrkepass 6 av dom 7 veckodagarna och jag börjar redan se lite resultat.
Men eftersom jag vill se resultat fort som fan så tänkte jag öka lite ;)
Idag har jag vart helt seg så jag orkade bara 30 minuters träning (slarvigt)...
Men imorn blir det ökning.
På mogonen en Powerwalk med Shamira innan frukost.
Efter frukost och lite internetsurf, blir det en timmas styrka och efter det en PowerWalk igen med Shamira.

Det är min träning imorn, skriver imorn hur det gick. Men jag har börjat få lite pli på mig själv faktiskt och tycker att det är ganska roligt nu!

Ett tips som fick mig att börja köra gärnet =)

Ta på dg bikinin och titta dig i spegeln, du ser ganska snabbt vad du inte vill ha med dig på stranden i sommar.
Det du är nöjd med låter du vara och det du vill ändra kör du stenhårt på och har bilden som du vill se ut i huvudet när du kämpar emot mjölksyran!
Det funkar för mig iaf =)

Det jag vill fixa till är en superplatt och fit mage och svarvade ben och rumpa + lite trimmad nedrerygg.
Det jag är nöjd med och tänker inte lägga så mycket träning på är armarna (är rädd att dom ska se för tränade ut och det vill jag inte).

GLÖM INTE DET VIKTIGASTE,
utan din egna pepp musik blir det inge bra, ladda upp med as bra peppmusik så kommer du kämpa mycket mer hela låten ut!!

Nu ska jag kolla på Scrubs och sova så jag orkar upp i normal tid imorn!
kl är 23 här nu

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kan du inte tipsa om bra träningsmusik i ett inlägg?:)

2008-05-13 @ 18:19:05
Postat av: mamma

Tack Sanna nu ska jag tröna mage lår mage lår mage lår.... och bara fokusera på det

kram

2008-05-13 @ 19:00:48

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0