Morgon!?

Känner att jag har träningsvärk i baksidan av låren det är as bra, då har det hänt nåt! =)
Idag ska jag nog träna armar lite, har inte gjorde det på jätte länge nu. Så blir det nog lite tygg och mage också.
Oscar är på någon skolutflykt så jag är själv igen... Men jag deppar inte myycket alls längre, jag är glad typ hela tiden. Tänker typ att så här är situationen just nu men jag har bestämt mig för att göra en ändring och jag har bestämt mig för att ha en positiv inställning =).

Okej, det är ju inte kul att vara själv nästan hela tiden, men nu är det inte långt kvar och om jag har stått ut i 4 månader eller vad det är så kan jag stå ut i 25 dagar till!

Vi har fortfarande ingen lösning hur jag ska komma upp till Santiago med Shamira, det är ju bra haha! Måste lösa det nu ju! Hon måste avmaskas och sånt också... Måste börja ta tag i saker ordentligt nu!

Nä, nu ropar min kropp efter kaffe!


Kommentarer
Postat av: syster madde

åå min lilla snutt snart e du hemma å behöver inte va ensam längre!

2008-05-25 @ 02:56:27
URL: http://tantolsson.blogg.se/

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0