Nu blev kl mycket!

Vaknade för en timma sen men jag har legat och dragit mig, är fortfarande kvar i sängen.
Vill inte gå upp ur täcket för det är så kallt .
Men nu ska jag ut på en PowerWalk med Shamira, känns inte super lockande men det måste bli av.

Så på med min rosa Adidas dress, som jag älskar =)
Måste städa hela lägenheten grundligt sen också.

Juste, när jag var själv i lägenheten under förra helgen när Oscar var i Santiago med skolan så har jag vart lite brottsutredare här i lägenheten HAHA så tråkigt hade jag men det är lite läskigt faktiskt.
Jag berättar mer om det sen, för nåt har hänt här iaf det är en sak som är säkert!!!

Nu måste jag gå, Shamira sitter i Burspråket och tittar ut på allt som rör sig så hon vill nog gå ut nu!
Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för tipset!

2008-05-16 @ 18:45:24
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad har hänt Sanna vad är det som har hänt i lägenheten?? du skriver till kig om det på min hotmail, och du gör det nu, ok! mamma

2008-05-18 @ 15:07:48

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0