Nu kom jag hem!

Japp, först gick till ett uteställe där vi mötte Tannia och Waldo för att äta en "Tabla" tallrik med kött, grönsaker och stora jätte goda pommes =) Vi brukar äta det varje helg för det är så gott.
Sen gick vi till Waldos lägenhet och drack rosévin med Persikor i haha, gott var det.
Och efter det gick vi upp till Mayo´s lägenhet (våningen över) där det var massa folk, drack lite öl, Tannia började gråta där bland alla människor när jag sa att jag skulle åka hem och stanna i Sverige... Och sen åkte vi vidare till Farao ett jätte bra uteställe där vi dansade och drack Piscola!

Det var min kväll. Roligt var det =)

Imorn ska jag träffa Tannia, vet inte om vi ska träffas bara vi två eller om Oscar och Waldo också ska vara med, men Tannia har tjatat på mig att bara vi två ska gå ut någon gång så jag måste göra det innan jag åker.
Men grejen är att killarna hänger över mig och drar i mina armar och försöker se lite flirtiga ut medans dom säger Hoola, jag tittar tillbaka på dom ger dom ett leende tillbaka som visar hej på dig men nej tack medans jag säger Hola med en kort ton, inte otrevligt men jag visar vart dom har mig och att jag inte är till för närmare kontakt än ett Hola. Fast det spelar ingen roll för dom försöker stoppa mig nästa gång jag går förbi igen.
Att killarna gör så här är mycket mer när Oscar och Waldo inte är med (såklart)...
Tannia tycker att det är kul eftersom jag drar till mig killarnas uppmärksamhet till oss och därmed till henne också, men om jag inte släpper alla tankar på alla andra så är det as jobbigt att dansa, för där kan man säga att alla GLOR, men jag brukar skita i det och bara ha kul och dansa med Tannia =)

Nu ska jag sova och jag glömde kameran hemma ikväll så jag tar kort imorn. LOVAR!!

Kommentarer
Postat av: syster madde

värsta kändisen ju!

men jag förstår att det är jobbigt....

2008-05-17 @ 22:30:31
Postat av: Anonym

Ja va jobbigt. Renée berättade att de tågluffade i Italien när de var yngre då hade Bella och hon det jättejobbigt så de reste snabbt vidare till Frankrike för de stod inte ut. Alla killar drog i Renées långa blonda lockiga hår, hängde ut ur bilfönstren och ropade efter dom kom i stora klungor nära och sa saker etc etc

2008-05-18 @ 15:02:27

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0