Nu kom jag på...

...Att massa av mina kläder har försvunnit... undra vart dom har tagit vägen? Massa tjocktröjor är borta har typ inga kvar, när förvann dom liksom? Kanske inte var så nödvändiga eftersom jag kom på det först nu, men jag vill ha dom nu haha, men dom är borta, borta, kommer aldrig mer tillbaka :( Jag har spanat in en tröja som jag vill köpa, ska in till stan imorn så då ska jag kolla efter någon/några nya tröjor.

Precis sånt här är det som stör min sömn. Och jag måste ju bara försöka klura ut sånna här meningslösa grejer innan jag somnar... Typiskt, snart kommer nästa grej säkert...

Nu blev jag både pigg och hungrig det var ju också typiskt när kl är 2 på natten. Måste gå och ta en macka annars kommer jag aldrig somna!

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0