Nu kom vi hem!

Vi kom precis hem från Waldos lägenhet.
Jag och Oscar skulle åka och käka på PizzaHut men vi gick till ett ställe som heter Madonna som vi brukar äta på, jag tog vegitarisk lasagne som var äcklig =(
Sen gick vi upp till Waldos lägenhet, trodde först att jag och Oscar bara skulle åka och käka så jag hade bara sminkat mig ytterst lite och hade vanliga sköna kläder men det blev ett litet party som blev as kul.
Det blir alltid så, oplanerade och spontana grejer blir oftast mycket roligare =)

Vi lekte lekar och sånt kul =)
Körde nåt i stil med ölspelet men inte med samma grejer...
Ett kort var tex dansa med en annan kille och när jag gjorde det blev hans tjej jätte sur på han, är man med i leken får man leken tåla.. eller?

Men efter vi hade dansat gjorde han miner som att han var generad så hon kanske blev sur för det jag vet inte??
Dom är jätte svartsjuka här, vi dansade liksom vanlig och hon blev jätte sur på han...
Men dom ser mig som ett stort hot (tyvärr) och det är as tråkigt för jag försöker inte ta era killar ifrån er, jag lovar ni får ha dom för er själva, är absolut inte intresserad!!!
Men killarna är ju osmarta som fan, dom visar ju verkligen att dom är intresserad av en även fast flickvännen är brevid, puckon!!!

Aja, skit samma hon var full också såå hon är nog inte sur på riktigt... Sen är det inte varje dag dom får chansen att dansa med en blondin, händer kanske max en gång i livet för dom så inte konstigt om han tyckte det var nåt extra haha.
De e sååå sjukt, jag har en annan hårfärg och annan ögonfärg bara, men dom ser mig som nåt som knappt existerar och bara finns på tv haha.

Nää nog om den skiten, god natt kl är halv 5 här nu!! =O


Nu ska jag sooova... är as trött. Bilder kommer upp när jag vaknar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att ni hade så kul! tjejeran kanske bara var "skämtsura", det kan man spela om det är fest och man har druckit lite, det kan vara svårt för dig att förstå alla koder som sänds mellan människor när du inte förstår språket och kulturen. Ha lite snack med Dessan iband hon kan den Latinska kulturen och kan läsa koderna. Bry dig inte om det så mycket huvudsaken är att ni har vänner och att ni har roligt. kram mitt barn!

2008-05-02 @ 14:06:57
Postat av: Mirta

Spanska koder:
-blir kompis med tjejerna
-prata skit
med tjejerna om killarna.

2008-05-02 @ 17:26:19

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0