Oj oj oj!

Nu har jag suttit på ams hemsida och skickat CV efter Cv till alla möjliga företag. Tillslut skickade jag utan att läsa helt vad dom sökte.
Tror inte att någon kommer skicka mail tillbaka, känns som en omöjlighet att få jobb via dom eftersom flera 100 tusen skickar in varje dag. Men jag ha gjort ett försök.

Nu väntar jag bara på mina betyg från min första gymnasieskolan som jag gick ut HELA första året på.
Mmm så duktig var jag haha, nä det är inget att skratta åt jag ångrar mig faktiskt nu, för nu måste jag plugga upp det iaf...
Aja, gjort är gjort och nu ska jag fixa till det lilla misstaget.
Jag behöver betygen därifrån för att jag ska söka in på Komvux och då måste jag veta vad jag har klarat för kurser redan, för det vet jag inte riktigt.
Aa, jag gick ut ettan men inte med toppbetyg då som ni kanske förstår... ;-)

Men jag kommer vilja jobba heltid för jag kommer få så himla lite pengar annars och det tycker jag inte om. Men jag får stå ut ett tag med studentbudget och bara jobba deltid... Men alla mina planer går inte riktigt ihop då, de e ju de...
Får klura lite hur jag ska lösa det hela.

Nu är kl 01.01 här och jag är inte ett dugg trött... Typiskt.
Aja, jag ska surfa lite tills jag blir trött god natt =)



Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0