Orka terra!!

När jag lagade mat (blev inte tonfiskmacka, utan pasta med tonfisk och avokado, mäster kocken var i farten som vanligt haha) skulle Syster Madde ha hjälp med att ladda ner film från den sidan jag laddar ner ifrån... Jag visste vad jag hade å vänta mig (eftersom hon är NOLL teknisk och hon kan vara en aning trög när man förklarar saker till henne, Madde-puh är ett bra smeknamn till henne! "nalle-puh- Tänk, tänk, tänk") men jag började hjälpa henne ändå.

Med datorn på diskbänken och makaronerna kokade, Madde otålig på msn och Shamira gjorde nåt bus som vanligt...
Så det blev skriva till madde, röra om i mackaronerna springa efter Shamira och ta det hon hade tagit (oscars laktostabletter var först ut).
Ja jag vet att det bara var mackaroner jag kokade men jag kan inte laga mat såå jag blir helt stressad =)

Aa men jag fortsatte skriva till Madde iaf och hon fattade tillslut (ganska fort för att vara henne) men jag hade koncentrerat mig bara på Madde i några sekunder. Då hade Shammisen hunnit rota igenom min väska och dragit ur mer än hälften på golvet och valt att tugga sönder mitt läppglans... Mmm ni kanske kan tänka er hur hennes päls såg ut efter det, glänste gjorde den iaf =)
+ att allt vatten till mackaronerna hade kokat bort såå, dom brändes fast i botten! Japp, inte ens mackaroner kan jag koka om jag har annat att tänka på.
Haha jag säger bara, stackars mina barn i framtiden!!! Frukost lunch och middag blir mackor, för bre på smör kan jag göra iaf =)

Aja, nu ska jag träna!

Kommentarer
Postat av: mamma

Sanna Sanna snälla kan du inte bara göra en sak i taget. Madde kunde vänta, du måste hitta fokus och då kan du börja med det lilla fokuset i varagen, när du lagar mat så lagar du mat, när du ska sova så sover du, när du ska fixa blogen så gör du det inte allt samtidigt det funkar inte och ingenting blir bra. Puss

2008-05-21 @ 18:20:42
Postat av: syster madde

mmm... sån e jag! tummen upp för mig! =)

tycker dock lite synd om dig, jag visste inte att du gjorde massa saker samtidigt som du pratade med mig..

2008-05-21 @ 21:12:03
URL: http://tantolsson.blogg.se/

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0