Oscar is gone!

Nu har Oscar åkt till Tannias lägenhet för att han och Waldo ska få hjälp med pluggningen av henne, eftersom hon redan har klarat första året av anatomi =)
Jag kunde ha följt med men tror att jag bara skulle störa och ha ganska tråkigt när dom sitter där och pluggar så jag stannar här hemma.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag gå in och göra te för att ha till filmen jag ska kolla på.

Japp, jag ska ge The Notebook en andra chans...
Har laddat ner The Eye idag, men den vågar jag inte se själv haha!
Så jag väntar med den filmen ett tag!
image476

Har hittat en ny sida att ladda ner filmer från och det går på typ 1,5 timma bara =)Litet minus är att alla filmer har spansk text, men dom är på engelska så det funkar prima!

Nu jag ska ladda ner många filmer, men jag är så dålig på att hitta bra filmer haha... Min filmlista än så länge som jag ska ladda ner är:

Ps. I Love You



One Missed Call


Good Luck Chuck


The Messengers


I know who killed me


Aja nu ska jag in i duschen!
puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kan inte du säga vad sidan heter?:D

2008-05-04 @ 09:47:23

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0