Portal nästa?

Nu fråga Oscar om vi ska åka till Portal (shoping mall). Ja, det är ju inte för att jag ska få avnjuta lite shopping utan det är för att käka och han ska köpa ett par skor.
Sånt här, precis sånt här kan göra mig jätte irriterad men jag pallar inte reagera längre för jag vet hur det slutar. Han ska köpa skor och då tänker man ju att då kan ju han följa med mig och köpa lite grejer också när vi ändå är där. Men neheheéj det går ju inte eftersom jag inte vet exakt vad jag ska köpa!!! Då slösar jag bara pengar och hans dyrbara tid.

Men vi får väl se. Skulle behöva ansiktstvätt och nya skor och massa annat smått och gott meeen vi får se hur det blir med den saken.

This is my life, eller hans liv som jag får följa efter...

Okej, jag är negga pegga idag men det är faktiskt exakt såhär 99.7% av gångerna vi är i Portal.
Men jag ska fixa mig lite nu så foljer jag med så jag har nåt att göra idag och jag måste ju äta. Det som finns i kylen nu är ett paket smör, ett salladshuvud som kommer hinna ruttna innan vi har ätit upp det och ägg.
I frysen finns jätte äckliga grillkorvar som jag nästan kräks av bara jag tänker på dom nu.
Så jag måste nog åka dit för att få lite mat i mig idag :)



Och ja, ni kanske tycker att jag ska gå runt där själv då om han inte vill gå och shoppa lite med mig. Men saken är att jag är själv i stort sett dygnet runt här i Chile och därför ser inte jag det som bara en shoppingegorunda utan shoppingumgåsrunda.

Kommentarer
Postat av: syster madde

precis,e det svårt å umgås med sin fru eller?!

2008-05-26 @ 13:40:22
URL: http://tantolsson.blogg.se/

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0