Så där ja!

Nu har jag kommit hem från Portal, vad jag gjorde där var.
1. Äta Big Mac & Co med Cola utan is som vanligt. =)
2. Gick till Puma butiken där Oscar skulle köpa ett par skor men vi kom ut med varsitt par.
3 Gick till Spabutiken som heter VZOo, ett märke från Argentina med massa bra saker och jag köpte ansiktstvätt och ansiktsvatten. Får se hur bra det är =) Inte jätte billig butik så jag hoppas att det är bra!
4. Gick in på Jumbo och köpte frukost till imorn och kakor till mig. (som jag inte ens är sugen på)

Nu ska jag sminka av mig och gå och lägga mig tror jag... Klockan är bara halv 9 men jag är ganska trött så jag ska väll passa på att slockna när jag kan för man vet aldrig när jag blir pigg igen och då kan jag inte sova på hela natten.

Puss puss

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0