Så!

Nu har jag fått tillbaka min kraft efter två dagars, depp (?), slöhet (?)... Ja, jag vet inte vad det har varit riktigt men men... Nu är jag tillbaka i min form igen!
Åt gröt till frukost, har vart ute med Shamira precis och nu ska jag göra en tonfiskmacka med Avokado på till Lunch =)
Sedan blir det träning så det bara skriker om det =) Jag nu får jag börja köra på lite hårdare om det ska hända något!

Håller på att ladda ner lite film också som jag ska se ikväll...

Kan skriva sen vad jag Tränar och till vilken musik =)  Men nu är jag jätte hungrig så jag ska fixa min specialar macka, haha ;)

Ses efter min träning =)

Kommentarer
Postat av: syster madde

duktiga du =)

2008-05-20 @ 23:15:48

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0