Såg nu!

Läste nu Oscars inlägg om mitt deppande över att vara här.
Jag vet att jag klagar mycket över att vara här och folk säger att jag ska leva för dagen och Bla bla bla!
Det är bara jag som sätter stopp för mig själv och ingen annan, blaha blaha blaha.
Jag har ALDRIG påstått att någon annan har tvingat mig in i den här sitsen.
Jag ville åka hit men nu vill jag inte vara här.

Jag fattar inte vad folk Whainar om!
Se in i er egen vardag!
Där kan man hitta folk som klagar över sina liv utan att göra något åt det!!!!!

Jag testade att åka hit, men jag vill inte vara här.
Det är mer än vad MÅNGA andra ens har kommit i närheten av att utforska i sitt liv!
Jag har testat att leva i ett land med ett nytt språk och helt annan kultur, något som jag trodde innan jag åkte hit var något jag absolut ville göra.
Nu har jag testat det och insett att det är något jag absolut INTE vill göra.

Då har jag fått svar på den gåtan i mitt liv och nu går jag över till nästa.

Bara för ni har tillgång till allt jag klagar över på en och samma sida ser det ut som jag klagar och är missnöjd med en hel del. Och det kanske jag gör och är.
Men prova skriva upp allt ni klagar och är missnöjda över på en dag så kan jag LOVA att det är lika mycket om inte mer ni får ihop på ett litet papper.

Jag valde SJÄLV att åka hit och jag väljer SJÄLV om jag ska åka hem också. Jag känner ingen samhörighet här och jag vill inte och ser ingen framtid här, så är det bara!

Jag lever bara ett liv och det är för kort att slösa på att leva ett liv som jag egentligen inte vill leva, för att andra ska bli nöjda!

Kommentarer
Postat av: mamma

Men Sanna vilka hårda ord till folk som bara vill peppa dig. Vi fattar väl att du har det jobbigt och vill bara peppa dig. Det är klart att alla får svackor och undrar vad de håller på med i livet och då är det skönt att få pepp från sina nära och kära och kanske från helt främmande männinskor. Du har faktiskt via dina blogga vädjat om råd och tips. Hur ska vi veta vad du vill, du reste till Chile och du har mått mycket dåligt mellan varven det har vi förstått och för att du ska orka har vi försökt att ge dig råd och pepp, kalla inte det för bla bla bla, vi ville peppa dig om du valde att stanna. Nu har vi fattat att du inte vill stanna och då ska du givetvis inte stanna då kommer vi att stötta dig i dina val att komma hem fattar du väl, nu ber du alla om ursäkt. Alla älsakr dig och vill dig väl.

2008-05-02 @ 20:16:00
Postat av: syster madde

vi skriver ju bara för att peppa dig

2008-05-04 @ 13:44:18

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0