Shopping!

Jag vill ha så mycket men det går ju inte.
Nu har jag en månad på mig, hur ska jag lösa det då?

Måste köp:
SMINK- ett måste för att jag inte har nåt kvar.
PRESENTER- till er där hemma, har inte köpt en ända... =S Men jag har bestämt att jag bara köper till familjen för jag har inte råd och om jag köper till den så måste den också få osv osv... Så familjen får bara, men jag vet inte vad.
Vad fan ska jag köpa.

Vill Ha Köp:
Kläder, behöver inget specielt men vem gör det då? Är bara så jävla kul att shoppa och så jävla kul att ha mycket kläder att välja mellan.

Nu är jag as trött, kl är bara halv 8 här men jag håller på att somna.
Imorn ska jag städa och göra manikyr på mig själv, kanske ska till shopping mall också, vi får se.

God Natt på er Sockertoppar!

Kommentarer
Postat av: mamma

enda heter det, ända är det du har där bak, jag hade inte tänkt att tråka dig för det men nu har du skrivit det så länge så nu får det vara slut på den felstavningen:)

Jag och pappa ska du inte känna att du behöver köpa någonting till lova det,

2008-05-13 @ 19:49:11

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0