SÖVA!

Nu ska jag sova! Kl är halv 2 här och jag börjar bli jätte trött men hungrig...
Nu har det blivit så att jag går och äter och äter hela tiden men jag blir aldrig mätt, eller om jag blir mätt så blir jag hungrig en halvtimma senare igen.
Tror att jag äter för "dålig" mat.
Måste käka nåt nu igen innan jag somnar, det får bli macka med tonfisk på tror jag.

Juste jag ska ju köpa nytt smink och då ska jag testa två nya som jag aldrig har testat förut och det blir:
Maskara från HR

Och så ska jag våga prova Maybylline Dream Matte Mousse Fondation och Den seriens rouge också.

Har velat testa den jätte länge nu men jag har fått för mig att det är så lite i så att den tar slut efter en vecka?
Aja, jag ska köpa den iaf och testa. Har läst om den och folk verkar tycka att den är jättebra, så vi får se.

Jag måste köpa puder, solpuder, kajalpenna mm mm också men jag vet inte vilka märken på det än, det får bli vad det blir. Men jag måste ha allt nytt för nu är som sagt mitt slut eller så är det i fel färg.

Så nu dags för min tonfiskmacka =)
Puss och God Natt mina ♥♥

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0