Svartsjuka!

Okej, jag HATAR när människor är svrtsjuka.
Tänkte på den där tjejen igår som blev sur på sin kille när jag dansade med han. Hon var med på leken och hejade på när andra skulle dansa, men sen när det gällde henne var det en annan femma.

Mamma tror att hon skämtade, What?? Man ser om någon blir sur.
Det är sant det Mirta säger, man kan inte bli kompis med någons pojkvänn här, tjejerna ska vara kompis med tjejerna och snacka skit, det är dom bäst på här.
Jag är sämst på att snacka skit, eftersom jag oftast inte kommer på något skit att säga.
Man litar inte på varandra här för 5 öre, spelar ingen roll om det är en tjejkompis, om hon skulle stå och prata med hennes kille skulle hon tro att kompisen försöker sno killen.

Fattar inte varför dom ska vara så sjukt svartsjuka, hela bunten!!!
Så jag får verkligen passa mig med vilkas pojkvänner jag pratar med, ska jag flyta med strömmen och bara umgås med tjejerna eller ska jag göra som jag skulle ha gjort hemma i Sverige för att bevisa att jag abslolut inte vill ha deras killar, utan bara prata...
Jag tycker att killarna är as roliga, varför skulle jag inte kunna få va bara kompis med dom utan att tjejerna ska tro att jag vill något mer, Vafan min man sitter i samma rum dessutom!!!!
Ska nog prata med Tannia lite om det haha, men hon är jätte svartsjuk själv. Inte när det gäller mig men på många andra ;)
Aja, jag åker hem i sommar då kan jag vara kompis med vem jag vill ;P

Svartsjuka är så hemskt, det är det värsta som kan finnas i ett förhållande.
Litar man inte på varandra, då är det inget att ha!

Väx upp för faaan!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag sa inte att jag trodde att hon skämtade, jag sa att man måste lära sig ett lands koder för att förstå hur de tänker och vad de egetligen menar....kram på dig du verkar arg mitt barn. puss

2008-05-02 @ 20:19:36

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0