Syndat liite...

Jag syndade precis lite grann, typiskt att jag ska falla för äckligheterna (läs, supergott) jag åt precis en Hamburgare och några klunkar pepsi. Så svinigt gott var det men jag skulle ju inte... ooppsss..
Aja, man måste ju få synda liite ibland annars lever man ju inte! ;) Eller nåt...

Nu har jag sminkat mig för ikväll för vi ska till Waldo på partaj ska bli ganska kul, kommer lite folk som jag inte har träffat från oscars klass tror jag så vi får väl se hur det går. Dom vanliga frågorna kommer säkert upp ;)

Började prata med en kille idag på msn som kommer från chile och bor i Viña nu, han hade vart inne på min blogg och mailade mig och frågade om jag hade msn så började vi prata där idag, han bodde i Sverige ett år förut och kan så jävla bra svenska. Han skriver helt korrekt, jag skulle inte tveka på att han var från sverige om jag inte visste att han bara hade vart där ett år, han skrev allt rätt! Trevlig var han också och vi pratade om lite allt möjligt :)

Nu ska jag iaf fortsätta göra mig iordning och sen ska vi väl börja åka om ett tag, kl är 22.00 nu =)

Tar med mig kameran idag också! =)
Ciao♥

Kommentarer
Postat av: syster madde

åh vad roligt att du har fått en kompis till=)



å vad bra att kameran ska med idag!!

2008-05-31 @ 07:58:11
URL: http://tantolsson.blogg.se/

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0