Tillbaka i sängen! :)

Nu har jag tränat så att mina ben skakar typ och jag kan knappt sätta mig ner för att det känns som att benen i spagetti ;) Och nu var det ca 2 timmar sen jag tränade. Men det känns skönt för då vet jag att det har tagit!

Har lagat mat och ätit precis.
Oscars komentar när han kom in i köket och 3 kastruller stod och kokade: -Sanna, det här borde vi nästan ta kort på, efter så här lång tid lagar du äntlig mat och om jag ska vara ärlig, ser det faktiskt gott ut.
Det var jätte gott också =) Egen specialar Chili con carne. Skulle va ris till men det tog så jävla lång tid på sig att bli klart så jag kokade spagetti istället. Funkade ju det också!
Men nu vet jag inte vad jag ska göra med riset som är färdigt nu...?

Idag var det ganska kul att laga mat, råkade spilla olivolja på golvet så det blev jätte halt, då passade jag på att åka lite skridskor inne i köket... Annars brukar det vara så tråkigt :)

Ikväll ska vi träffa Tannia och Waldo igen. Tror vi ska käka ute och Tannia vill kolla på bio igen så vi får se hur det blir...

Nu ska jag ta det lugnt ett tag och vila mina ben ;)

Kommentarer
Postat av: syster madde

haha vad rolig du e! Skridskor i köket!=D

2008-06-01 @ 13:44:48
URL: http://tantolsson.blogg.se/
Postat av: mammi

Ha ha du är rolig du Sanna. Har man inte kul får man hitta på det som går att göra till kul grej.

Du kan laga vad som helst till riset. Steka på små korvbitar och grönsaker krydda gott och blanda ner till en risottotyp. Korven kan du byta ut till precis vad du vill, kycklingbitar, fisk, köttbullar, chili con carneresterna kan du också blanda ner eller äta till ris idag.

2008-06-02 @ 16:22:55

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0