Tjenare!

Nu sitter jag med mitt morgon kaffe, surfar mitt "morgon" surf och gosar med Shamira som har blivit så himla bortskämd, hon vill gosa hela tiden och ja det är väll ganska kul att jag har en gosig hund istället för en tjurig men det kan vara ganska jobbigt också ibland ;)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och läsa lite cosmo som jag fick från sverige för några månader sen :)
Sen sätts min dag igång. Har tänkt att vara lite hemmafru idag och göra liite nytta.

Och ja Madde jag kan skriva mitt träningsschema Jag skriver upp hela veckans schema så får du ta där ifrån om du vill :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Skriv inte längre listor än som är relevant att hinna på en dag. Det där var en lång lista, och nu ska din mamma tjata på dig att skriva viktiga listor så att allt är fixat tills du ska åka. Gör några bra saker för varje dag. puss

2008-05-26 @ 23:28:24
Postat av: mamma

Skriv inte längre listor än som är relevant att hinna på en dag. Det där var en lång lista, och nu ska din mamma tjata på dig att skriva viktiga listor så att allt är fixat tills du ska åka. Gör några bra saker för varje dag. puss

2008-05-26 @ 23:28:55

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0