Träning mm

Nu har jag tränat igenom kroppen och det känns som jag börjar få in snittsen nu! Vet inte om man ser så mycket på kroppen men det känns att jag orkar mer nu. + att jag pressar mig verkligen ;) Måste för att se resultat. 3 veckor kvar till Sweeden och bikinin haha. Hoppas jag hinner!! =)

Har ätit lite också, mackor och nudlar, i know, not good! Men idag blir det restaurant med Tannia & Waldo (då blir det riktig och god mat) sen blir det utgång! Det är ju liksom bara TRE helger kvar här nu för mig, så då får vi passa på att parta lite tillsammans!

Sen ska jag fortsätta parta med er där hemma, sommaren låång! (eller kort). Det är jue midsommar dagen efter jag kommer hem och 2 veckor efter det ska Jag, Madde, Sandra och Ida ha Kalas eftersom alla vi fyller år i Juli! =)
5 Juli kom ihåg det haha, för då är ni uppbokade!

Så jävla kul det ska bli asså! =D


Sen alla nattdopp, grillkvällar och ALLT det finns att göra på sommaren!

Hihi, inte såå långt kvar nu!




Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0