Tror nog att det spökar här!

Haha jag tror att det spökar vart jag än är typ... Men hemma i huset i sverige VET jag att det spökade iaf i mitt rum, så det så! Det var en flicka som inte tyckte om mig som alltid stod i ena hörnet, men det är en annan historia!

Nu spökar det här iaf!
Det låter som att någon sätter på och av lysknappen (den man tänder lampan i taket med) fast "dom?" sätter på & av den 140.000 ggr under en kväll. Det roliga är att det händer våningen över oss, men det bor ingen där för att vi bor högst upp så det måste vara på vinden.

Sen låter det som att det droppar någon ovanför sovrummstaket lite då och då på kvällen, och som om någon tappar något i golvet våningen över oss... Och så låter det som att det är någon i korredoren utanför sovrummet ganska ofta, det behöver inte vara på kvällen utan då och då under hela dagen och natten.
Så jag tror att det spökar här, men jag har inte sagt att jag tror det till Oscar för han skulle bli rädd tror jag! Jag däremot tycker inte att det är ett dugg läskigt, mer spännande =)
Om jag hade tyckt det var läskigt skulle det vara SYND om mig eftersom jag somnar själv typ varje natt. Men jag har ju i och för sig min vakthund brevid mig varje natt som kan skydda mig från spööökena! haha.

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0