Trötter!

Vaknade för ett litet tag sen men jag är jätte trött. Det stormar typ ute och det ska bli ännu värre. Men man måste ju gå ut med vovven ändå, så det är bara att klä på sig.

Vi var i shoping mall igår innan vi träffade Tannia och Waldo, då köpte jag en foudndation, puder och Dove Summer Glow. Ja, jag ska bli fusk brun ;) Men om jag känner mig rätt kommer jag bara orka hålla på med det där kletet i 2-3 dagar sen kommer jag tröttna. Mycket lättare att bara lägga sig i ett solarium i 20 min så är det över.
Men nu ska jag testa den här iaf, köpte en liten flaska bara den här gången.
Juste jag köpte en BH också. Det var min shoping och så klart var min turkos/vita Adidasdress HELT SLUT, det sög ju!

Nä nu gnäller Shammi så nu ska jag gå upp ur det varma täcket upp i det kalla rummet =(
Hihi precis nu kom Oscar in i rummet och sa att han skulle gå ut med henne, helt självmant, det händer inte ofta!!
+ att det låter som han sätter på kaffebryggaren nu!
Vad hände och när hände detta?



Kommentarer
Postat av: syster madde

åå vad bra! När han gör såna saker måste du visa att du blir glad=)

2008-05-17 @ 22:33:08
Postat av: mamma

Underbart sånt gillar vi.

2008-05-18 @ 14:56:56
Postat av: Malin

Åh, kan du inte visa din adidas-dress! Outfit-bild? Det är ju så snyggt! Vill ha en jag.. =)

2009-04-17 @ 15:47:37

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0