Vad menade han nu?

Två grejer som Oscar har sagt idag har jag tänkt så, vad menade han nu?

Frukosten:
Han sitter länge och tittar på Shamira och säger - Sanna har du aldrig tänkt på att Shamira liknar Britney Spears i ansiktet?
Jag tittar på han med en fundersam blick för att kolla om det är ett sånt där knäppt skämt som brukar komma ur hans mun, men det var det inte så jag tänker, Vad menade han nu?

Lunchen:
Oscar -Vad ska du göra nu?
Jag -Färga håret.
Oscar - Hur då, bara topparna eller?
Jag tittar på han igen med en blick som visar att han inte var ett dugg rolig. Men han väntar fortfarande på ett allvarligt svar, jag tänker återigen, vad menade han nu? Och säger -Topparna? tror du på riktigt att jag bara ska färga topparna?

Han kanske tänkte att man går till frissan och klipper topparna, eller... jag vet inte?

Kommentarer
Postat av: syster madde

haha bästa!

2008-05-30 @ 01:24:20
URL: http://tantolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, men jag fattar inte varför du ska blondera. det är ju redan super blont

2008-05-30 @ 01:29:19

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0