Vaken men inte helt pigg!

Japp nu är jag vaken. Vet inte riktigt när jag somnade men jag slocknade bara utan att jag tänkte på det haha men jag sov till nu och kl var väl runt 20.00 kanske när jag somnade...(?) Och nu är kl snart 11.30...
Så jag har sovit i tyyp 15 timmar haha, men jag behövde det tror jag ;)
Men jag är ändå inte pigg när jag vaknar...

Aja, idag ska jag träna när jag har piggnat till. Först ska jag försööka få oscar att gå ut med Myran i regnet för det har jag ingen lust med haha...
Sen ska jag kliva upp i kalla rummet och röra ig mot köket för att fixa frulle och kaffe!

Ses lite senare =)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Bra Sanna att du har dovit så bra inatt men på Msn sa du att du blivit väckt hela tiden. Det kan bli så när man är övertrött då kan man bli överkänslig mot allt som rör sig när man tror att man ska somna och ligga medvetslös. Gå och lägg dig i tid dag, plesce. mamma

2008-05-22 @ 22:01:24

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0