Vaken!

Vaknade för snart en halvtimma sen men jag är helt trött. Tänkte somna om men klockan va 10 så då kan jag lika gärna gå upp så jag kanske kan sova tidigt natten som kommer, just nu är jag jätte trött och ligger kvar i sängen.
Ska gå ut med Shamira på en PowerWalk snart men det är så kallt så det lockar inte jätte mycket ;)

Sen runt ett ska jag åka in till stan och efter det ska vi storhandla för nu har jag skrivit en matlista för 14 dagar, tror att det kommer räcka längre för vi kommer inte äta hemma på helgerna. inga onyttiga grejer har jag tagit med :)

Jag är ju inte direkt en sån person som bryr mig om det är onyttigt eller inte men nu ska ju jag göra dom här tre veckorna så det ska bli ett litet test bara och se om jag förändras nåt :) Jag förlorar ju inget på det liksom!

Aja nu måste jag börja min dag så att jag hinner allt innan jag ska gå. Tränar efter att jag har vart i stan.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0