Vaknat på bra humör!

Sandra skriver HEEJ =) när jag loggar in på mitt morgonsurf, då vet man att dagen kommer bli bara bra!
Nu har dagen börjat på bra humör och den kommer förhoppningsvis hålla sig så också.

Jag har vart ute med Shamira och vi har ätit frukost.
Ska väll träna snart men först måste jag plocka iordning här hemma, ser förjävligt ut ;)
Hatar heltäckningsmattor fastnar ju as mycket och så ser man allt skit haha.

Jag måste skriva ett litet träningsschema tror jag för nu tränar jag det jag har lust med för stunden och oftast är det samma sak jag har lust med varje dag. Så det blir det ändring på.
Sen ska jag lägga upp min träningspepp musik =)

Nä nu måste min dag börja!!
puss puss

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0