Vi åt och kollade på film.

Ikväll åt vi ute och sen gick vi till Blockbuster för att hyra film. Det var Waldo som valde den här gången och det blev någon... haha kommer inte ihåg vad den heter men tyyp American Gangsters (?) kanske...?

Den var ganska bra faktiskt, huvudrollen spelades av Denzel Washington.
Tycker att han är as bra skådis och det var han i den här filmen också =)

Nu ska jag nog sova, men jag har 1000 tankar i huvudet som vanligt så jag kan aldrig somna!
Varför ska jag börja tänka på allt skit när det är kväll? Varför tänker jag inte på det på dagarna och tar tag i problemet på dagarna...? Får bli bättre på det, för nu somnar jag inte innan halv fyra-fyra varje natt.
Jag är så himla trött men så fort jag lägger ner huvudet på kudden börjar min hjärna gå i 180.
Saker jag egentligen inte behöver oroa mig över för jag kan ändå inte göra nåt åt det + att jag vet att allt kommer lösa sig tillslut. För det är sant ALLT löser sig till slut. Vägen dit behöver inte vara en dans på rosor men allt går att lösa.

Good Night

Kommentarer
Postat av: mamma

Sanna det är så sant som det är sagt "allt löser sig" Men säg mitt barn vad är det som tynger dig, vad är det du tänker på när du ska sova. Gör så här-ha alltid en skrivbok och penna bredvid dig vid sängen så att du kan skriva ner de tankar du har då försvinner de lättare från huvudet. -en väl beprövad metod. Kramar

2008-05-18 @ 14:54:47

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0